1 Februari 2011

Vad ska man säga. Dålig update men har så mycket att göra nu för tiden med praktiken och allt.
Helgen då. Fredagen var lugn, någorlunda i alla fall Simon var här fram till tolv då vi gick bort till jaa där borta och var barvakt fram till tre. Efter det gick vi hem och direkt i säng. Lördagen bestod av massor. Lunch först när vi vakna ner på stan en sväng, tanka Ica, Alberto Ica träff med Simon hem. Pojkarna tog någon drink medan jag och Irené lagade mat. 
Pojkarna drog vid halv nio?
Jag och Irené sjöng kareoke, lyssna på musik och kollade på fil, smsade! Vi hade riktigt trevligt! 
Söndag ja pojkarna kom hem fyra sedan hade jag  en full kille i sängen och en full kille i soffan när vi vakna klockan tio.
Blev film och tv hela dagen. Emma kom framår eftermiddagen och då blev det pizza. Gjorde även tvätten.
Måndag jobbade jag kväll. Emma och Simon var här igår kväll också och jag fick donken efter jobbet vilket var awsome. Jobba dag idag och kom hem och åt sen kom Simon. Nu har jag och älskling badat. Ska äta mer nu, hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0