21 Januari 2011

Fredag idag. Skönt med helg. Snart jobbar man helgerna.
Var upp på sjukhuset idag rutn halv nio. Fick mitt schema och fick även en kort rundtur. Börjar klockan 7:00 på måndagmorgon.
Sedan åkte jag ner till skolan efter det då. Hade omvårdnads lektion då vi gick igenom mat/reseersättning, sekretessen, fick en massa papper innan vi övade på lite praktiska övningar. 
Sedan så gick vi igenom läxförhöret på Svenska B. Fick många rätt mer eller mindre alla rätt. 
Slutade typ halv tolv. Lunchade med min b-friend. Big boy!

Sen åkte jag hem och städade lite innan jag satte mig och pluggade. Pluggade riktigt hårt också. Stolt över mig själv faktiskt! Det blev människan sociallt och kulturellt och matte. Måste plugga Matte B, Psykologi A, Matte A, mer människan socialt och kulturellt och även lite.. Nä det var inge mer. Däremot måste jag börja tänka på vad jag ska välja till trean. 

När min b-friend kom hem så kollade vi på släktringar. Tänkte ha en sån förlovningsring. Uppgraderar när vi har pengar för det tänkte vi. 

Har inte gjort mycket mer funderar på att plugga lite till, eller kanske måla naglarna? Ansiktsmask? 

Vi får se senare vad som sker. 

Åt i varje fall as god middag idag kyckling, potatis och sås, MUMS! <3
Sen ska jag läsa på lite om stroke också. 

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0