26 Januari 2011

Idag var en bra dag.
Var på skolan och hade Matte B två timmar innan jag skulle till sjukhuset.
När jag kom till sjukhuset vare lunch. Vi delade ut lunch och sådär. Efter lunchen hade vi typ "brand genomgång" vad man gör vid brand vart allt finns och så vidare. Efter det gick vi ner och hämtade en vårdtagare på CT.
Sedan gjorde vi inte mycket fick sluta efter fikat alltså kvart över två.
Gick halv tre typ.
När jag stod vid busshållplatsen kom det en människa som var lite läskig. Han skrek att läkarna sa att han var psykiskt sjuk och att dom drog ner byxorna på honom hela tiden och sen att han har ryggrad. Polisen kom och skjutsade hem honom efter en stund.
Åkte ner på stan och solade lite innan jag åkte hem.
Nu är jag hemma och i samma veva som Erik kom öppnade jag dörren. Sen så satt jag och diskuterade snickeri, sjukhus, bröst, snoppar och medicin skåp med Erik. Mycket trevligt!
Igår satte jag och min bf ihop en hylla till vårat rum ska ta kort på den sen så ni får se sedan städade vi som aldrig förr jag rensade skåpen på burkar och flaskor medan Sebastian och Wiktor städa bilen och körde bort alt skräp jag skrapade fram.
Var inte klar för än sex kanske. Då blev det middag spagetti och köttfärssås. MUMMA!
Seen så blev dagen så mycket bättre av att jag början två imorgon SOVMORGON sämre då att jag slutar halv tio. Bättre ikväll är det Apollo 13 på tv. YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0