Hassela 31/12 2010-2/1 2011

Torsdag 30 December 2010:
I torsdags klev jag och Wiktor upp runt nio och ni vet hur vi är. Alltid i sista sekunden.
Wiktor tog en dusch medan jag gjorde iordning mig och städade upp på rummet. Sen åkte han för att hämta sin bräda och då packade jag klart all mat under tiden sånt som bacon, smör, pålägg, dricka osv. Kylvaror.
Jag bar ner det i garaget så när Wiktor kom började vi lasta släpvagnen.
Vi åkte ner till Simon kvart i tio för att hämta han och Emma. Givetvis hade vi glömt en massa saker så vi åkte hem och plockade på oss de vi glömt. Bärbart internet och högtalare. :)

Sen bar det av mot Njurunda. När vi kom till Nicklas hade Oskar fortfarande inte kommit så vi satt på Nicklas rum och gjorde inte ett shit förän han kom. När han kom åkte Simon, Emma, Linus, Nicklas och Gina och handla mat. Anledningen till att dom inte åkte medan vi väntade på Oskar var för att dom behövde köpa till honom också eftersom han inte fick plats i bilen. :)


Vi kom fram till Hassela hotel/stugor strax innan två fick vänta till två innan vi kunde hämta nyckeln i alla fall. :/

När vi fått nyckeln packade vi ur släpvagnen och in i stugan. Ganska så mysigt. Packade upp alla kylvaror i kylskåpet osv.
Wiktor fixade bäddsoffan (som blir dubbelsäng) åt oss. Bra gjort älskling!
Sen så gjorde vi inte mycket den kvällen satt och umgicks hälsade på grannarna och ins´talerade oss i stugan bara. :)
Vi var hos grannen nästan hela kvällen och dansade, sjöng kareoke och hade kul.
Gick och la oss runt halv tre-tre.

Fredag 31 December 2010:
På fredagen bestämde vi oss för att åka och bada. Vi åt frukost sedan åkte vi.
Vi badade, bubblade, bastade och massa trevligt.
Runt sex var det bara jag, Wiktor och Gina kvar och då stängde dom och Simon skulle även hämta oss då så vi gjorde oss iordning till sex.
Simon och dom hade tagit med Wiktor kläder hem så han fick åka hem i badbyxor och en mkt liten jacka min. Nej men dom kom med den bara lite sent.

När vi kom hem började i alla fall Wiktor med maten medan jag och Gina började torka och platta håret. :)
Vi åt fläskfilé och potatisgratäng. Bra jobbat älskling. Efter det så diskade.. Ehh.. Nån kommer inte ihåg vem och vi tjejer sminkade oss och got dressed. :)
Vi satt och umgicks bara vi drack och spelade kort fram till tio då vi gav oss av till krogen. :D Thihihi
Vi gick dit tog oss in allihopa lämnade in jackorna i garderoben och köpte en öl, cider whatever satt oss och hade kul.
Vi dansade och festade hela natten.
Gick hem runt två när det stängde. La oss inte förän runt fyra.

Lördag 1 Januari 2011:
Vaknade och undrade vad dagen skulle bjuda på. Wiktor, Nicklas, Simon och Linus drig till backen. Gina, Emma, jag och Oskar stannade hemma. Vi städade, diskade och duschade. :)
När pojkarna kom hem lagade Wiktor mat pasta och korv. 
Efter maten satt vi oss och spela kort knäckte en öl eller två dock inte jag. 
Spelade bra mycket kort. Oskar och Nicklas blev en anningen full. 
Senare på kvällen la sig Oskar en sväng medan vi andra umgicks. Till slut ramla han ner från våningssängen så då fick han sätta sig i soffan istället. Framåt tio blev det krogen igen... 
Kom hem runt två, bråkade lite med Wiktor somnade runt tre. 

Söndag 2 Januari 2011:
Vaknade runt tolv av att Emma och Simon var i full gång med att städa. Klev upp bödda ihop böddsoffan och hjälpte dom. 
Sen åt vi och diskade det. Jag, Wiktor och Oskar åkte till macken för att tanka. Köpte även varmkorv och pizza, 
Vi åkte tillbaka till stugan bara för att hämta släpvagnen sedan bar det av hemmåt. 
Vi stannade hos Nicklas packade allt vårat in i bilen och åkte hem. 
Väl hemma sov vi, dushade åt oxfilé och myste med O.C hela kvällen.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0