23 Januari 2011

Ja igår var jag och min bf (boyfriend) på hockey. Tyvärr sura jag ner när dom låg under och dom förlorade med
5-2 FAAN!

Innan vi åkte till eon tog vi en sväng till Nedansjö där vi bland annat skottade och fick en fruktansvärt god lunch. Potatis, fläskfilé och sås. MUMMA!
Sen åkte vi alltså hem en sväng och gjorde oss redo för hockey. Kollade på hockeyn och blev besviken som sagt.

Åkte i alla fall hem och åt middag fläskfié (igen, gör mig inget), klyftpotatis och sås. Efter middagen så åkte vi och tankade och handlade. Älsk och jag bestämmde oss för en myskväll. Vi köpte alltså godis och mjölk. Må låta konstigt. Faktiskt få använde vi upp en liter mjölk och gjorde o´boy på det. Vi drack en liter o´boy och åt godis till O.C igår. 

Efter det så la vi oss i sängen för att mysa sedan återgå till O.C. Pratade och sjung sånger. Haha vi är så sköna tillsammans! 
Skriver några låtar vi kom på nedanför sedan. 

Sen somnade vi så småningom. 

Imorse när vi vaknade åkte vi till en början till Sibyla och åt sen till Njurunda hem till mina föräldrar och hämtade lite saker, men LIKTFÖRBANNAT glömde jag en sak, skorna jag ska ha på praktiken. 

I alla fall sen åkte vi hem en snabbis och efter det birsta och kolla på hyllor och garderober. Bestämmde oss för att inte införskaffa något idag utan spara pengar och kanske se om vi hade någon större garderob hemma så vi inte behöver spendera nå pengar. 
Får se hur det blir sedan ändå. 

Nu sitter vi här hemma jag, Wiktor och Simon framför varsin dator och tjockar oss. Ska väl fara och köpa middag sedan. Har bara köpt snabbmat idag. Först Sibyla, sen IKEA korv och nu. Undra vad det blir. 

Låttexter:

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut,
Jag drömde vi tig SM guld och Modo åkte ut, 
Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut, 
Jag drömde om en jätte bänk där Modo satt på rad, 
Så reste Challe sig upp och sa vi förlora idag,

Sen kommer jag inte ihåg mer något om att modo förlora i alla fall..

Imsevimse spindel klättra upp för trån ner faller regnet spola spindels bort, 
Upp stiger solen torkar bort allt regn och imsevimsee spindel klättra upp igen.

Och en massa fler barnsånger pippi långstrump, emil i löneberga, rasmus på luffen, jag hade en gång en båt osv.

 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0